Onze stichting haalt door het hele land kleding op in diverse gemeenten die daarvoor een vergunning hebben afgegeven. Als wij binnen een gemeente kleding inzamelen, dan vindt één week van tevoren de huis-aan-huisbezorging van grootformaat kledingzakken in enveloppe plaats voorzien van de inzamelingsdatum. U krijgt dan de gelegenheid deze zak met kleding, gordijnen, beddengoed, schoeisel en ander textiel te vullen. Verder plaatsen wij ook een persbericht over de te houden inzamelingsactie in de plaatselijke wijk- en gemeentebladen en de kabelkranten.

De inzameling van de kleding gebeurt op een zo efficiënt mogelijke wijze binnen de gemeentegrenzen. Onze organisatie en de speciaal uitgeruste transportmiddelen staan daar borg voor. Wij willen dat u erop kunt vertrouwen dat overlast is uitgesloten.

Ook zijn wij bereid ieder signaal van particulieren voor ophaal van gebruikte kleding te beantwoorden. In overleg wordt dan een datum afgesproken voor de ophaal van de aangeboden goederen als u in de regio Rotterdam, Zoetermeer, Lansingerland, Middelharnis woont.

Grootformaat kledingzakken